Известие

Collapse
No announcement yet.

Интервенция от GT1544 към ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Интервенция от GT1544 към ....

    Колеги да се допитам и до по компетентните от вас! Рових ужасно много в търсачката но нещо не се разбираме се нея Та ако има подобна тема съжалявам но не я намерих!!!
    Сега на въпроса възможна ли е интервенцията от ГТ1544 сток турбината на 105кс. към GT1749V; GT1749MV; GT2256V и по какъв начин??? Четох някъде за смяна на управления и тн и тн ..... но не ми стана ясно особено! Ако е възможно някои който знае и го е правил да обясни за какво иде реч, възможно ли е изобщо и тн!!! Много майстори до тук ме убеждават , че става но никой не може да обясни как!
    156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
    http://vbox7.com/play:50b703f7

  • #2
    Наи добрия вариант е да вземеш от 115ка изпускателния колектор с турбото,маркуча които захранва турбото с масло,маркуча за утичане на маслото и изпускателната част(катализатора които е веднага след турбото. измушен разбира се.) и после сваляш твоя разтварващ клапан и го монтираш на новата турбина,защото при нея управлението е на обратен принцип.УСПЕХ.
    SPRINTAUTO service
    0893277773

    Comment


    • #3
      По-добро обяснение от това здраве му кажи..............
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Е то цялата тънкост е точно в монтирането на гейта и реглажа му, другото е работа за водопроводчик
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Аз знам едни дето го монтират без реглаж
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Аз знам едни дето го монтират без реглаж
            Е или сподели с нас къде да НЕ монтираме или си трай кво вкарваш некви жокери
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              По-добре да не създавам интриги Но все пак на колегата ако му кажат, че само се взема от неговата и се боцва на новата да не им верва
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                добре де от 1544 се ползва само клапана а стоиката и лосчето за регулиране се ползва от 1749.Когато се монтира клапана лосчето на геометрията се издърпва до краи към клапана така че когато надуе турбото клапана да бута геометрията.Настроиката на клапана може да направиш с компресор.,намаляш налягането от винтила на компресора да към 1.2-1.3 и когато дадеш въздух на клапана при това налягане трябва да започва да бута геометрията,а после финна настроика на ход с лаптопа.Другото което трябва да направиш е да сложиш щуцер на изхода за високото налягане и да го свържеш с клапана за да може налягането да командва геометрията.Другото което се променя са двата маркуча които влизат в охладитела на маслото,променя им се пътя-дребна работа но тр.да се направи.
                SPRINTAUTO service
                0893277773

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                  добре де от 1544 се ползва само клапана а стоиката и лосчето за регулиране се ползва от 1749.Когато се монтира клапана лосчето на геометрията се издърпва до краи към клапана така че когато надуе турбото клапана да бута геометрията.Настроиката на клапана може да направиш с компресор.,намаляш налягането от винтила на компресора да към 1.2-1.3 и когато дадеш въздух на клапана при това налягане трябва да започва да бута геометрията,а после финна настроика на ход с лаптопа.Другото което трябва да направиш е да сложиш щуцер на изхода за високото налягане и да го свържеш с клапана за да може налягането да командва геометрията.Другото което се променя са двата маркуча които влизат в охладитела на маслото,променя им се пътя-дребна работа но тр.да се направи.
                  колко пари искаш за да ми напрайш колата бърза?
                  JTD 105+

                  Comment


                  • #10
                    До тук добре мерси на отзовалите се колеги! Но въпроса е разгадан до някъде ! Стана ясно , че от ГТ1544 към ГТ1749 интервенцията е факт .... сменя се управлението и колектора! а от ГТ1544 към ГТ2256 как ще стане?!?!
                    156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
                    http://vbox7.com/play:50b703f7

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Kelesh Покажи съобщение
                      До тук добре мерси на отзовалите се колеги! Но въпроса е разгадан до някъде ! Стана ясно , че от ГТ1544 към ГТ1749 интервенцията е факт .... сменя се управлението и колектора! а от ГТ1544 към ГТ2256 как ще стане?!?!
                      Почти по същия начин.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        В такъв случай, защо е най добре от 115ка турбина да се вземе ?!? ГТ2256 не е ли по добре от ГТ1749 ???
                        156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
                        http://vbox7.com/play:50b703f7

                        Comment


                        • #13
                          Нагазваш в дълбоки води,тогава и челен кулер ще е добре да се монтира,други инжектори и още някои неща,а после съединитела няма да държи.
                          SPRINTAUTO service
                          0893277773

                          Comment


                          • #14
                            Ясно! В такъв случай разликата преди и след интервенцията каква е ? Имам в предвид едва ли 105к.с със турбото на 115к.с ще стане 115к.с Та има ли файда от цялата работа!
                            156 1.9jtd 105`99 # Golf 1.9tdi 110`99 #Golf 1.9tdi 131`02 # Corsa 1.0 12v 50`00 # Yamaha FZR 600cc 125`01
                            http://vbox7.com/play:50b703f7

                            Comment


                            • #15
                              С ремап ще стане доста над 115 Радо ти е казал най-лесния вариант като изпълнение, това не значи, че с 2256 няма да е дооста по-добре
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X